Вітаємо друзі

Ми — новий український бренд дитячої косметики MiniMi. Створені, щоб дарувати радість та доглядати за шкірою.

    Обмін та повернення:

    Випадково додалася чи переплуталася позиція при замовленні? Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару? Іноді трапляються непорозуміння. Розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо її швидко вирішити.

    1. Якщо при отриманні посилки ваш товар не відповідає замовленню, кур’єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере його та поверне оплату. На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів, також можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки.

    2. Якщо проблему виявлено пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути. Необхідно надіслати лист із використаної для оформлення замовлення адреси на електронну адресу: minimikidsua@gmail.com

    Якщо запакований товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту придбання ви можете повернути продукт.

    На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від недоліків на виробництві. Якщо ви знайдете бракований товар, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення, а у разі обміну або повернення товару організує візит кур’єра або розповість, як надіслати нам посилку.

    Будь ласка, обов’язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування та використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.

    Орієнтовно протягом 14 днів (але не більше 30 днів) після отримання посилки ми вивчаємо повернені позиції, приймаємо рішення щодо повернення коштів на вказаний рахунок. Якщо ви не використовували картку для оплати, для повернення коштів, нам потрібно буде уточнити номер картки для здійснення повернення, ІПН та ПІБ власника картки. Додатково вам надішлють повідомлення на електронну адресу про статус повернення.

    Єдине прохання: не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, продукцію, якою ви користувалися, а також вироби, без аргументованих причин для обміну чи повернення. У всіх інших ситуаціях ми намагатимемося допомогти швидко і легко оформити обмін або повернення.

    З усіх питань Ви можете зв’язатися з нами за телефонами: +38 (067) 519-81-19